Oppilaitoksille

Tilitoimistot tekevät nykyään entistä aktiivisemmin yhteistyötä eri oppilaitosten kanssa kertoakseen nuorille kiinnostavista ura- ja ammattimahdollisuuksista taloushallinnon alalla. Tälle sivustolle on koottu tietoa toimialan tarjoamista monipuolisista ahdollisuuksista.

Materiaalipankista löydät aineistoja, joita voit hyödyntää esimerkiksi opetuksessa.

Useat liiton jäsenyritykset eri puolella Suomea ovat lupautuneet oppilaitosvierailijoiksi – tapaamaan opiskelijoita kasvokkain ja vastaamaan heidän kysymyksiinsä. Voit ottaa suoraan yhteyttä alalla toimiviin yrityksiin ja asiantuntijoihin. Yhteystiedot löydät ohesta > Oppilaitosvierailijat.

Taloushallinnon opettajille tarjoamme lisäksi Tilisanomat-lehteä ilmaiseksi opetustarkoituksiin. Tutustu tarkemmin opettajien tilausetuun kohdassa Tilisanomat opetuksessa. Mikäli et löydä näiltä sivuilta toivomaasi tietoa, ota yhteyttä Taloushallintoliiton viestintään: viestinta@taloushallintoliitto.fi. Pyrimme vastaamaan viesteihin mahdollisimman pian.